lørdag 1. august 2009

Prosperous Thursday.


Dette har Ina tatt på vei inn til svergie.

I dag har jeg hatt en fin dag på jobb, var ferdig slik ti på halv seks, så dro jeg på mix for å levere, og leie nye filmer. le twilight som er en av mine yndlings filmer sett den 5 ganger eller noe og confessions of a shopaholic den var faktisk bra den å.

Aliza kom sånn litt over halv, så dro vi påpizza ninni og delte en bånn spagetti med kylling, curry saus og bråkoli. Det var kjempe godt. Deretter tok vi turen ned på storbyen som det ble litt shopping, så gikk vi hjem for å spise ny baka eple kake, se film.
Kvelds, sandwich med kylling og curry
Aliza er søt hu spiser tomater og paprika hele, mango med skall, sitron med skall osv men denne tok kaka hu spiser også en håree kivi med skall!


Eplekaka, den var kjempe god, mora til Aliza som hadde bakt.
Pus har farget håret svart igjen, og han er mega kjekk!

Denne skal jeg ta av de perlene på for de likte jeg ikke..




Frokost!
Lunsj


Te- bestemors have, den er god.
Frappe med vanilje den er best er med slikens kaffe samk i, og er en best selger.


Hadde hvertfall en kjempe dag!

Ingen kommentarer: