onsdag 5. august 2009

Siste dag på jobb.

Grønnsaks suppe med pasta til kvelds med min kjære, det var nam.



Den nye genseren fra bik bok, bare tatt av de perlene, bokse bik bok, sko all star. pung bianco.

Michelle lagde mat, hu er super-flink.

Kanel bolle og tropisk smoothie <3>

I dag når jeg skulle ta bussen til byen for å dra på jobb. Var jeg selvsagt så uheldig at akkuratt i dag skulel bussen komme litt tidligere enn vanlig. Typsik min flaks! Men da endte jeg opp med å ta bussen som tar runden, og først da oppdaget jeg at joda jeg var så og si tom for strøm på tlf. å for å si det slik en buss tur på tre kvarter uten noe musikk er ikke det festligste man kan gjøre.

Å gjett hva jo i dag, tirsdag hadde jeg fått lønning også det var jo godt og se noen ekstra penger til på kontoen. Dro på jobb fornød og glad, skulle kun jobbe to timer i dag. Så når kl var to dro jeg bort på jobben til gitte-moren til Michelle. For å hente hu. Å da jo da klarte jeg og miste den herlige tropiske smoothien min i gulvet og dermed var det bare halve igjen. Så dro jeg og Michelle til byen for å handle, hu endte opp med en bokse og jeg med ikke noe.

På bussen hjem forvandlet kanel bollen jeg hadde kjøpt til Robin til en halv kanel bolle. Så ble det mat laging og snakking når vi kom hjem. Biff, pepper saus og smil poteter sto på middags bordet i dag, å jada det smakte godt, men kanksje ikke rart når det var Michelle som var kokken.

Å jo forresten øvelse kjørte en liten snar tur i dag også, men det var som om jeg hadde tatt et skritt frem så to tilbake. Tror ikke det hadde vært helt min dag i dag nei:/

men men en ellers fin dag om man ser vekk fra de små uflakshetene mine.

Ingen kommentarer: