mandag 31. august 2009

Lang kjøring





Torsdag 27.08 kjørte jeg med Tom min stefar for første gang. Var uvant å kjøre med en annen bil, den var tyngre på rattet og lettere på gassen. Men vente meg til det etterhvert. Ble en liten tur kjørte i en og en halv time det gikk fort. Var morro, å nå gleder jeg meg til jeg lærer til til så jeg endelig kan begynne på lappen. Det blir topp og ikke måtte løpe til bussen, at bussen brått bestemmer seg for å komme 2 min før så står man der i regnet og vet ikek riktig hvor man skal gjøre av seg.

Bare tanken på å kun gå ut av døren sette seg i en bil og slippe mas og skrikintg fra små unger, svette lukt fra ekkle menn, og blikk fra gutter som man skulle tro ikke hadde sett jenter før.

Ja serfikat og egen bli er noe man ser frem til, hvor lyden man hører er musikk en selv liker, lukten er av sin egen eller en's venners parfyme, og blikkene er fra de man liker og være sammens med. Å ja det skal bli herlig det!

Ingen kommentarer: