torsdag 27. august 2009

Gammle dager.


føste skole dag 17.08 dte gikk flott i år skal jeg ha trykk og foto som et av mine valg fag. Og det blir topp litt av vekslig fra alle de andre fagene.

Ellers gjett hva jeg gjorde i dag, jo jeg var med Celine. Min gammle bestevenninne fra 9, 10 klasse og ikke vært med henne siden. Var riktig kosleig og se henne igjen. Vi tittet i byen og tok lunsj på pizza ninni. Jeg spiste kylling salat den var god! Senere på kvelden kom Aliza vi så film, spiste suppe og kanel boller. Var kjempe koselig, flott dag.






søndag 16.08 baket jeg og Robin kanel boller de ble kjempe gode men skulle vært litt søtere men de gikk bra unna fordet.
På kvelden kom Ina til meg vi spiste og så film og koset oss. Den jenta er herlig! Godt man har slike som deg !






Ingen kommentarer: