mandag 24. august 2009

Girls in Oslo

Tirsdag 11.08 Var jeg i Oslo med mamma. Jeg hadde en kjempe fin og koselig tur, med titting, handling, spising. Mye fint og rart og se i Oslo. Å jeg fikk også smake verdens dårligste mocca, så fingeren ned for Oslo's mocca på sports bar! Så tok jeg en del bilder jeg vil dele.

Men jo forresten noe annet vi så var en mann, som var blitt på kjørt eller noe, rant masse tykkt rødt blod ut av hode på han og det lå noen små kjøtt biter her og der, håper de går bra med den mannen nå. Han var hvertfall i live når sykebilen kom.
Kvelda mat. Suppe og ny stekt loff.


smykke h&m Herre
Undertøy h&m
Skjørt h&m

Smykke skrin indiska
Sol briller huser ikke hv butikken het.
Topp gina



Haha var inne på en sånn indianer butikk, de var svært opptat av hasj og hvordan lage sin egen.






Bringebær sorbet utrolig frisk og god


















Spiste på egon, ute, ved slottet, veldig god mat, jeg kylling kebab og mamma egon club sandwich smakte på den den var god den å!








Verste mocca'en jeg har smakt noen gng til og med fargen var rar. Tommel ned for mocca'en i oslo.


Vi tok en chips til frokost var så sultne at vi holdt på å dø der vi gikk.
Haha jeg satt og tegnet på en tørke rull til Robin mens han lagde mat.

Ingen kommentarer: