onsdag 10. februar 2010

Altfor mye å gjøre, på kort tid.

Ja nå er det enda en ny uke, og snart er det vinterferie, kan ikke akkuratt si jeg gruer meg. Denne uken og neste er det altfor mye som skjer når det gjelder skolen, lærerene hiver på oss en haug med lekser/innleveringer, ved siden av de flere prøvene og prosjektene. Skulle tro de ikke ville vi skulle få så mye som en time, til å faktisk slappe av og nyte dagen. Men slik er det.

Jeg var forresten hos legen på mandag, legen min gikk utifra at jeg har fått bihull betennelse, som kan syldes den konstante hode pinen og forkjølelsen jeg har og har hatt siste mnd. Fikk resept på antibiotika og håper den hjelper, hadde vært deilig og bli frisk igjen snart, kanskje før ferien? Hmm kuren er over ti dager, så er hvertfall ferdig før ferien begynner..

Ellers hadde jeg norsk prøve mandag, og driver nå å leser på media prøve jeg har på fredag. Var ute og spiste på barsseri 74 med mamma i går, var kjempe koselig. Resten av uken går med til prøve-lesing, enda mer spising og vaske dag..

fiske pinner, ris , saus og annanas ring



God kvelds mat til prøve lesing er jo viktig. Oste briks med diverse og te.

Mamma spiste kylling i pita, jeg valgte og prøve ut noe nytt, kylling salten (på brasseri 74) Den var fantastisk god, så viste seg å være et bra valg.

(ser litt ekkel ut men fo at dere skulle se litt nærmere hva som var og at de har dressing også).

salat, kylling, paprika, asparges, aioli dressing, peanuts + andre nøtter + rosin (jeg -uten løk).



smør + aioli.

Ingen kommentarer: