mandag 1. februar 2010

Siste helgen i januar.

Siste helgen i januar, slappet jeg av men min kjære, på lørdagen satt vi barnevakt gikk bra og var egentlig som å slappe av hjemme å se film for de var jo så flinke.

Vel nå er en stress full uke begynt igjen. Men her er hverfall noen bilder fra helgen, tatt med mitt fantastisk gode tlf kamera!

Tante og Asbjørn har mye fint fikk lyst til å ta med noe av det under armen, men til slutt fikk jeg nøye meg med noen bilder.


Frukt er herlig godt.

stek, poteter, brunsaus, tyttebær, mais, erter, gulerøtter, surkål. Nam nam

Søndags frokost nystekte rundstykker med italiens salat, ost+skinke+paprika, ost+paprika.

god saker til filmene.

te med honning og melk er veldig godt! Og bra for en kald kropp.



Aro

Johnny depp en utrolig flott mann eller hva? Brad Pitt utrolig flink i italiensk, og ps.love you SØT

Maten ble knall god.



















flammer er noe rart, forførende og beroligende! Det fascinerer meg.

glitter var reddningen.

god saker lørdag - satt barnevakt.





Fikk smoothie av min flotte.

Må ha etter dusj - Mascara, liner, pinset, sminke fjerner, øyenskygge, deo, body butter, ansikts krem, børste, parfyme (lacoste lukter fantastisk!)

Må ha - i dusjen- hår kur/balsam, shampoo, barherhøvel, ansikts scrub, ansikts rens + kropp såpe.

frokost ristet brød, iskaffe og rosin bolle med smør.

Min kjære har anskaffet meg en skikkelig søt antibac jeg liker den!

god saker, sjokolade bolle og iskaffe!

middag kjempe godt, spagetti gryte med erter, bønner, kjøtt og gulerøtter

smykke gullsmed kyrre berg - catwalk

outfit genser lindex, ull tight bik bok, skjørt indiska, genser h&m

Frokost viktigste måltid, og activia youghurt er mega godt!

Ingen kommentarer: