onsdag 3. februar 2010

Just as long it makes you happy

I går leste jeg og skrev notater til norsk prøve. Når mamma kom hjem fra jobb kom hun med masse hår produkter, og jeg ble stor fornøyd prøvde den (lilla og hvite) SP hårkuren - repair mask i går og utifra håret i dag synes jeg den virker veldig bra. Håret ble veldig myk og fikk volum. I dag har jeg tatt hårkuren igjen, og prøvde en av de andre Sp produktene, (den lille runde hvite og lilla) perfect ends, som er for og skal motvirke splittede tupper. Blir spennende og se om produkten virker som det skal.

Ellers avsluttet jeg kvelden i går med teori lesing, og den del hosting. Ser fremover til friskere dager nå, vært syk en stund så regner med jeg blir frisk som en fisk igjen, snart!


Kvelds mat ble grøt.

Hår produktene, SP lukter godt og har hørt masse positivt. Disse produktene er helt nye, så er spennende å prøve. De røde er -shine define, men de lilla er- repair.

To hårkurer, to shampoo, en finishing care, en perfect ends, en balsam, en leave-in balsam. Gleder meg til å prøve ut alle produktene, prøvd to til nå.



gårs dagen slapp- av - outfit olatights vero moda, strikka genser vero moda, genser gina, topp h&m.

Middag wok grønnskaer, kylling, ris og saus.

Ingen kommentarer: