tirsdag 16. februar 2010

Morsdag+Valentine.


I helgen hadde jeg det mye kos.

Fredag= rydde, vaske, støvsuge, var en tr i fredrikstad, kjøpte filmer, slappet av så kom Robin på kvelden, så på sex og singelliv











kjøpte nye filmer.

Prøvde ny hårkur på fredagen, slik man sover med og dusjer ut dagen etter, var kjempe bra!!



deilig middag som mamma lagde.

god saker, nye kvikk lunsj- plate tørket mango er fantastisk godt.

Fikk penger til nytt undertøy av pappa, det er nydelig!
Lørdag= Dro til byen møtte Caroline vi dro til torvbyen, tittet, endte opp med å kjøpe med to nye svarte tights. En med nagler og en med skinn på. Og var bra fornøyd med det. Så tok vi bussen til folkets hus, skulle se Robin og de spille men vi fikk ikke komme inn siden det var under innspilling(de hadde nettopp begynt og spille) men men vi hørte hvertfall og fikk se noen glimt når barn gikk ut. Deretter dro vi alle på pizzaninni noen spiste nachos og så ble det litt øl og kaffe latte. Jeg og Robin avsluttet dagen ved å dra hjem til pappa, spise herlig pizza og se film. Så tok vi bussen hjem, så på sex og singelliv og la oss..





bilde av bandet etter de hadde spilt.

fikk go-sokker av mamma.





















Søndag= Morsdag + Valentine. Mamma fikk gave, Robin fikk gave. SÅ baket jeg kanel boller. Utover dagen dro jeg og Robin til byen for å spise, brasseri 74 ble den utvalgte, jeg smakte frappen der for første gang den var god, men annerledes enn den jeg pleier kjøpe på kaffeliten( den er tykkere og det er ikke hele isbiter oppi). Etter å ha spist deilig mat, tok vi turen for å kjøpe noe snacks til kinoen, så dro vi til fredrikstad for å se filmen valentine's day.

Selvsagt hadde de gjort en feil og dobbelt bokket setene vi hadde fått, jeg ble irritert men endte med at vi fikk nye bra seter g to gratis biletter så kan ikke klage. Filmen var søt. Hadde en herlig dag med min kjære hvertfall..


nye tightsen er fornøyd, og kjempe god å ha på.

Kanelbollene ble gode! Lagde ikke så mnge denne gangen orket ikke doble deigen ble sånn 45stk



kylling salat med nøtter og diverse kjempe god.

wok - litt sterk med grønnsaker og biff.



vanilje frappe med kaffe









Valentine's gave fra Robin kjære sexy nattkjole og øyenskygger! Åh herlig!














Ingen kommentarer: