onsdag 10. februar 2010

Første helgen i februar.

I helgen har jeg lest på prøve, slappet av for å bli frisk, sett Robin spille konsert, sett filmer, spist god mat.

Jeg er syk, og heldigvis har jeg gutten til å ta seg av meg.

Middagen ble hanburger med pita, stekt løk, salat og litt dressing.

Søndags frokost- ristet brød med kokt egg og te med melk + honning



Så fikk vi sjokolade kake og bringebærpai, onkelbarnet til Robin fylte år.

Lørdag dro vi på¨indiska spiste god mat, så kjøpte vi noe snacks til film på kvelden!







Activia youghurt er kjempe godt. Snaker ikke slik kunstig..

konsert Bandet til Robin han spilte trommer + at han sang live for første gang, var kjempe flink.

Fredags middag potet, hvit saus, blomkål og hjemmelagde medisterkaker.

Finnishing care produktet er for å gi håret tilbake sin struktur og beskytte mot varme, har brukt den noen dager nå synes den fungerer bra, og lukter godt.

Så fikk jeg burstdags gava fra ine super søtt og pent undertøy, som man kan ta av stroppene, på bh-en om man vil.

Ingen kommentarer: