søndag 18. juli 2010

Enda en uke er gått, full av overraskelser.




Mamma kjøpte noen nye morrsome og fine skilt.





mmm god sorbet is.

Kjempe søt og morsom film, bør ses.


Smakte på et nytt potetgull, litt spesielt. Hvertfall det med ketchup smak.

Maten ble god. mmm

Tante Kathrin.

Mamma's bryllups gave fra Tom, ny grill, stor og fin!


koset oss masse med grillmat, kake+is osv...(søndag).


Robin min.


Troy og Celine.


Deilig frukt mmm... og flotte blomster+vase, mamma og Tom fikk i et års bryllupsdag gave av Tante, Onkel, Tante, Onkel og barna.




Herlig is, softis med friske jordbær. Iiii det er saker.




skjørt h&m, strømpe bukse h&m, armebånd gullsmeden, Topp(husker ikke- Danmark).


Etter øvekjøring på Lørdagen, ble det iskaffe, boller og tv med Robin. Etter en stress full dag med støv suging av hus, bretting av klær og vasking av klær. Fant forresten også ut at jeg må flytte tre og en halv time unna. Elverum sykepleierskole. Huff blir skummelt, ikke minst pga å reise fra alt nært, kjært og kjent. Å utforske livet å bo alene, uten et menneske man kjenner på flere mil. Men men kan sikkert bli spennende også!


Gutten og jeg koset oss med middag, frustrerte fruer og kanelboller.







Kjole fra Vero moda fra Tom og Mamma. Flott!


Fin halv cardigan fra vero moda fikk av mamma og Tom etter turen i Danmark. (iiii Liker bygaver).


Topp fikk av mamma og Tom (Danmark).


Denne kjolen kjøpte jeg i Oslo, når jeg Robin, Ståle og Ina var der på Onsdagen. Kjempe kos dag selvom det ble litt lite tid. Fikk hvertfall tittet, spist, handlet og en tur innom ikea.


Tøff topp jeg fikk av mamma og Tom med blonderygg (Danmark).




Noe spennende drikke fra danmark fra mamma og Tom.


Sandaler fra danmark fra Mamma og Tom iii.




Var med Thea på torsdag hadde en kjempe hyggelig kveld, med mat, is, film og snakking.


Kort og gava. ( Under er noen av bildene i albumet).










Lagde fotoalbum til mamma og Tom med bilder fra bryllupet.





Bakte hjemmebaka browni til mamma og Tom 1 års bryllupsdag.


Gode gammle grandis.






Var i Oslo Onsdag, hadde på dette, shorts h&m, topp gina, topp bik bok.


Herlige gryta til mamma'n til Robin.


fokost stekt baguett med syltetøy. NAM


Sjokolade med fruktsukker smakte nam.


Robin tok på skikkelig kos sengetøy, så ble det frustrerte fruer. Nå er vi på sesong 5 kjempe spennende!!!








jeg lagde hjemmelaga syltetøy til lappene Robin lagde til kvelds.



Mandag besøkte jeg og Robin bestefr fikk middag og kosa oss.

Ingen kommentarer: