tirsdag 6. juli 2010

Nye ting + gaver.


Begynt å lage hemp smykker/armebånd osv igjen, med litt ny vri- glass perler osv.

Dette lage jeg til Thea.


Til meg selv nederste er glassperler og perler, øverste er tre perler, hvor den i mitden er malt på


Lakkerte/malte tre perler.


Lagde til mamma glass perler og en perle.



Blanding med treperler og glassperler.



Nye strømpe bukser h&m


Ny topp- gina.


Ny genser- gina.


Nytt bånd kjøpte i en bod på Hove.


Nye småting, fra en alt mulig butikk i arendal, utrolig fin butikk..


Gave på Hove fra min kjære, paramore t-skjorte, hello kitty sukkertøy og blåse bobler. ( Han fikk t-skjorte og to boksere av meg).


Gave til mamma og Tom.


Mamma fikk søte tøffler og sevietter fra alt mulig butikken i Arendal.


Tom fikk te fra alt mulig butikken og sol briller fra Hove. haha...


Fikk frivillig t-skjorte og slik bånd. Tenkte klippe litt på den t - skjorta.


Fått ny lampe av mamma fra Ikea siden jeg klarte knuse den andre.



Ny stormerg genser fra mamma fin, og varm.

Ingen kommentarer: