fredag 30. juli 2010

Ståles burstdag+stranda+hytta. Helga 23-25.

Fredag: feiret 20års dagen til Ståle først lagde jeg og Robin middag til Ståle, oss og noen andre venner av han.Deretter ble det fest og byen(bilder kommer senere). Hadde det hvertfall masse gøy og en topp aften.


Ble nam.

Lagde wok medrisog to forskjellig sauser til middag.





Baka hjemmabaka browni til Ståle.


Nye skoa mine jeg kjøpte på tirsdagen.






Lørdag: Var på stranda storstrand/hvaler med Andy og Joa, kosa oss. Var sjåfør med volvo og ikke min bensin da ble det is og smoothie osv iii nam.






Var nam.


mmm godt med middag etter lang dag i so








Joa er god!


Sol uten brun og sminke, haha..












Robin gravde ned Andreas.







Flott strandhår...


Mitt første bad i år endte med et spark inni en metallstige pga jeg trodde noe skummelt kom..





















Søndag: Dro vi ut på hytta slappa av med mamma og Tom så ble det middag. Så dro vi hjem på kveldenog så film og frustrerte fruer.













Ingen kommentarer: