torsdag 8. juli 2010

Nå er det juli alt...

5-8juli.. Dette har vært en fin uke.

Mandag- vasket jeg badet hos bestefar. Var med Ina vi snakket, så på film og koset oss med is. Lagde hemp armebånd.


Tirsdag- Vasket jeg stua hos bestefar . Var med Thea vennen lagde armebånd, koset oss med godis, grilling og film.


Onsdag- vasket jeg kjøkkenet, gangen og soverommet hos bestefar. Var med Michelle vi lagde deilig middag, baket kanelboller, handlet masse mat i butikken, så film, lagde armebånd og snakket og koset oss, så sov hu over første gang på altfor lenge.


Torsdag- spiste frokost med Michelle, (blogget), støvsuget huset /vasker badet etter helga i stede, baket inbakt pai med Ina, så på film og koset oss.
Paiene ble kjempe gode, vi lagde 26 deilige paier.







Disse er kjempe gode.


Michelle tok på meg svart neglelakk.


Robin lagde forresten middag på søndag, smakte flott, deilig med noe slikt etter en uke på Hove med hamburger, pizza, taco saker, Mc Donalds...osv.


Fått slik telt i hagen,og mamma har malt møblne hvite.




Potet,gulerot,bråkoli,olje og grill krydder nam.









Lunsj hos bestefar, ostebriks med kylling mmmmm.


Jeg og Michelle lagde middag, panert svin med ost, chips, saus, stekt båkoli, blomkål og løk.


26 nystekte herlige kanelboller ble nam...


Ingen kommentarer: