torsdag 12. februar 2009

Bilder+ Unnødvendig+TOPP!



Valentine gave til gutten har jeg også fått kjøpt, åsså lagde man kort.

I dag er det min vaske dag. Har tatt inn/ut av oppvask maskinen. Støv sugd hele huset. Vasket badet. Ryddet rommet osv. Så bestemte jeg meg for å ta noen bilder innvendig av det nye huset. Så de som vil se kan de. Bilde av stua mi og rommet mitt kommer senere, for er ikke helt helt ferdig med puter, pledd og diverse.

Har ufyselig vondt i magen pga uka. Heldigvis ikke hatt det på to mnd fordi jeg har hoppet over, derfor jeg måtte ha det nå. Å jeg synes det er så unnødvendig og ikek mist tåpelig at så mange skal slite med disse smertene. Vi skulle heller tatt noen piller for å bli gravide!

I dagh har jeg også fått nytt nett, som gjølr at jeg endelig får inn nette oppe på rommet,og ikke faller ut hele tiden, å det er TOPP!

Ellers har jeg da fått lastet ned saw5 og twilight(sett den før)og hellboy 2,men tror nesten jeg vil se twilight igjen så da blir dte film i kveld!












Ingen kommentarer: