torsdag 26. februar 2009

Ridiculous Thursday

Filmene jeg leide i går. Vel Just my luck synes jeg egentlig var litt fin, trodde egentlig den ikke skulle være noe særlig, så om du vil se en koselig og litt morsom film er den grei å se.
Zohan hadde jeg egentlig litt store forventninger til siden Adam Sandler spiller hovedrollen, liker til vanelig filmene han. Han er jo både morsom og sjarmerende i mange filmer. Men denne filmen likte jeg ikke, lo kanskje to ganger. SÅ er litt skuffet egentlig, så om du vil se en komedie du kan le av anbefaler jeg ikke denne, det ble litt for mye og overdrevent.


Ja som alltid er torsdager og fredager på skolen like meningsløse og fæle. Liker ikke de dagene, for når jeg da vet at tysk, matte, norsk, gym (noen av fagene, men det er de jeg helst vile vært uten) venter meg. Dagen i dag var egentlig litt slitsom å jeg lengtet bare etter å komme hjem. Å møte gutten, men han kunne brått ikke komme for ble øving eller møte med bandet likevel.

Når jeg kom hjem støv sugde jeg hele huset, ryddet rommet osv. Så fikset jeg to nye bilder å noen andre saker. Så da kommer bildene opp på veggen. Og om ikke så altfor lenge kommer det bilder fra stua og rmmet mitt, for de som ville hatt lyst til å se åssen det har blitt.

Nesten nettopp dusjet, og så ble dte mat. Er nå stapp mett, mamma lagde seibiff osv. Jeg hjalp hu med å raspe epler og gulerøtter.

Ingen kommentarer: