søndag 8. februar 2009

Helgens hendelser.

Fredag: skolen, hjem vasket bade, dusjet, dro til Robin. Leide med to filmer, paranoid park - Som viste seg å være en meget rar drama film, så etter en 30-40 min slo vi den rett og slett av. Senere skulle vi se mirrors- vi sovnet, men jeg så den morgenen etter , den var en helt ok grøsser/thriller. Men om du vil se en bra film anbefaler jeg den ikke. Så også på sex og singelliv, spiste pizza. Pat kom en tur vi så mer på film osv, dro i butikkn handlet litt snacks..



Lørdag: Var jeg , mia, ina, malin og anja på st.croix-ukm. så på robin og de spille. Han spiltemedto band. Hmm etter det dro jeg og han til Han så til meg, lagde taco og så sex og singelliv.















Søndag: våknet, slappet av i sengen og så på sex og singelliv. Spiste pizza, nå sitter vi her etter å ha dusjet og fikset oss, å ser på siste cd i sesong 6! Etterpå skal vi til Robin. Så vet jeg ikke hva som skjer, men skal sove over der.

Noen som har hatt en fin helg?

Ingen kommentarer: