søndag 1. februar 2009

Helgens hendelser.


Fredag: dro til byen, kjøpte meg en vin rød hettegenserpåbik bok, der er det salg nå, å det er jo flott, få et fint kjøp for en billig penge. Kom hjem da lå et mag blad og ventet på meg! Hengte opp noen bilder på rommet. Så kom Robin. Vi bestemmte oss for at denen helgen skulle vi være i leiligheten til pappa, siden han er i thai land,så hadde vi jo leiligheten for oss selv. Kom dit, spiste snakcs og godis, så på sex og singelliv og dusjet.



Lørdag:
Så på sex og singelliv, er nå på sesong 3. Spiste frokost og slappet av under dyna i stua foran tv'en. I halv seks tiden dusjetman og fikset seg på ny. Åtte tiden kom Michelle og Emil, så dro vi i butikken handlet mat og godis, og leidefilmerpå mix to drit filmer, en skrekk film, å en som skulle etterlingne den så klate komedie sjangeren. Ikke var den særlig morsom!. Emil og Michelle dro en gang etter tolv. Da satt jeg og Robin på sex og singelliv igjen, jeg ble stein trøttsovnet i armene hans, våknet en stund etterpå. Så gikk vi å la oss.

Michelle og Emil, SUPERSØTESAMMEN!

Søndag: så var vi på sesong 4 i sex og singelliv, denne serien er kjempe morsom og flott! Vi lagde oss middag til frokost i to, halv tre tiden, tidlig middag men sen frokost! SLappet av, så ryddet man litt, dusjet. Så ble man hentet i seks tiden. Robin dro hjem, jeg hjem til meg, satt på de episodene jeg sovnet etter dagen før. Nå har jeg nettopp spist pizza, pakket sekken for i morgen og funnet klær.

Guttepusen i dyna<3

Håper alle har hatt en fortreffelig helg. Min har vært super! Som egentlig alle er. Fri tiden handler jo om å være med de man bryr seg om å er glad i! Jeg er jo såpass heldig at jeg får se han litt merenn i helgen, men er jo ikke alle som harmuligheten til det. SÅ takknemelig er jeg for det!.

Ha en fortsatt fin kveld folkens!

2 kommentarer:

Malin Elisabeth sa...

Jeg har utfordret deg;)

Lise Lotte sa...

Høres ut som en herlig helg ^^
Ja, han var med til Nadi :)
Synd dere ikke var der, var koslig!