mandag 23. februar 2009

Sweeden<3


Siste skoledag før vinterferien. I gym salen. Hadde ikke gym, så jeg så på de andre svette.

I går når man våknet etter å ha sovet den lange lange tog turen, man blir virkelig utslitt etter 18 timer, å vondt i nakke, rumpe osv .. Så så vi litt på the 70 show, fikset oss osv. Så kom Arneberg og Madelen, vi dro og kjøpte mat på Hm rock bar eller hva det heter brått fikk jeg hjerne teppe her. De andre kjøpte hamburger, jeg kjøpte biff i pita.

Etter det dro vi til svergie en tur. Der ble det til at jeg kjøpte meg nytt undertøy, likt det jeg kjøpte i rosa for litt er utrolig fint og behagelig å ha på seg. SÅ en t-skjorte enkel fra vero moda og selvsagt sølv ekstra da!



Tok turen hjem, ble hentet hos Robin slik litt over syv, halv åtte. Rart og ikke sove med han og våkne med han, etter og ha sovet med hverandre i over en uke i strekk. Men men, slik er det.

Nå driver jeg å lager meg middag, chips, bearnaisesaus og koteletter. Nam sulten nå så skal bli godt med mat. Åsså har jeg da historie prøve i morgen, av alle dager, så har bare i dag og øve på, skrev en del notater i sta så skal skrive feridg de så lese, så får man håpe på det beste.

Noen som har kjøpt seg noe nytt, eller gjort noe morro i ferien?

Ingen kommentarer: