tirsdag 21. april 2009

En ny uke.


Ja så er det en ny uke!
Mandagen var jeg jeg en tur hos pappa spiste middag og koset oss.
I dag er jeg sammens med Michelle, vi har nettopp spist lasagne og sett 27 dresses og ser nå på john tucker mst die.

Men ja herregud KJEMPE MYHET. I går kveld i ti tiden fikk jeg vite at vi som var medarbeidere på hove i fjor, har fått gratis biletter til underoath konserten i Oslo i morgen. Jeg har kjempe lyst til å dra, men aner ikek når det slutter, det begynner kl 20. Hmm. Og vet ikke om venninna mi skal enda heller, og vil jo ikke dra alene, for aner ikke hvor det er eller noe, å som det surre huet jeg er burde jeg ha med noen. hmmm..

Håper det blir konsert på meg i morgen har kjempe kjempe lyst!!!


Ellers denne uken.. onsdag , i morgen er det sosilogi fremføring, men kun fire timer på skolen, begynner kvart på ti og slutter ti på halv to.

Torsdagen er det medietur til Oslo- radio verket, deilig, torsdag og fredag er verste dagene på skoeln.

Fredag er det norsk heldags, så endelig helg!!!

Ingen kommentarer: