tirsdag 14. april 2009

Påsken's hendelser 09.



Fredagen- Var hos tannlegen i dag, borret i to tenner, og i dag var han slettes ikke noe flink til å sette sprøyten det skal være sikkert og vist. Jeg som til vanlig sovner i tannlege stolen , svatt nå til som om det skulle ha skjedd noe utrolig fælt eller spennende. I 6 tiden ble jeg hentet av Robin og de. Så kjørte vi til Silvana, søstra til Pat hvor vi var bedt på middag. Da spiste masse forskjellig kjøtt, grønn skaer som vi stekte på slike varme plater. Med loff og fløte gratinerte poteter ved siden av. Til dessert ble det is. Var hjemme nokså sent, så ble bare å se en film og legge seg.

Lørdagen- I dag tok vi som en liten handle tur. Jeg, Robin, Ståle, Thea og Pat dro en tur på østfold hallen, jeg handlet ikke så mye , men ble meget fornøyd med det jeg kjøpte. En string, ola tights, kjole og pysj til Robin. Vi endte også med å kjøpe smultringer og slik snacks som man ofte kjøper på kino.Tok også en tur innom dyre butikken, der så jeg pinne dyr og diverse! Så ble det å slappe av når kvelden kom og laget noe god mat å tittet på csi miami.




Søndag- som de andre dagene våknet jeg nokså tidlig, også i dag. Robin stakkars våkner når jeg våkner av en eller annen merkelig grunn. Vi lå i sengen og slappet av å så litt på film. Så ble det brå bestemt at jeg skulle bli med Michelle til Svergie for så og sove hos hu. Tok meg en brå dusj og så dro vi til Svergie. Kjøpte ikke noe. Når vi kom hjem, lagde Roger mat- koteletter, ris og grønn saker. En stund etterpå ville Michelle ta sol, så kjøpte vi is, jeg min favoritt nåfor tiden bringebær sorbet på¨pinne. Avsluttet kvelden med litt surfing på nett og tv.



Mandag- Var Jeg og Robin bare hjemme og slappet av lagde noe god mat og så på Weeds.

Tirsdagen- Møtte jeg Michelle ved buss holde plassen utenfor Robin, vi dro til Frisøren, jeg vasket og kuret håret. Og brått bestemte jeg meg for å klippe tuppene, noe jeg ikke burde gjort. Håret er nå både kort og grusomt. Har fått en slikens rett kant nederst noe som minner meg om klipp for 4- 6 åringer. Så fikk jeg brått en mel av Robin om at vi skulle dra til Svergie med Britt. Jeg tok bussen til fredrikstad, og vi kjørte til Svergie. I svergie ble det mat handling, Og Robin har nå bestemt seg for å slutte å røyke så kjøpte seg snus og noen filmer. Senere på kvelden lagde vi mat, fikk besøk av Arneberg, så film. I dag kom Caroline til Pat og så var sammens med de på kvelden.











Onsdagen- Så på film, slappet av. Senere på dagen ble vi hentet av Ståle hvor vi kjørte en tur, og hjem om meg for å hente litt klær og påske egget mitt. Jeg ble kjempe fornøyd og blid! Robin fikk også sitt påske egg av meg. Vi leide filmer fatso- var faktisk bra, norsk film, Dø snø- synes jeg var latterlig og talent løs ikke verdt å se, Og rec vi slo den av etter 10 min den var rett og slett uholdelig. I 3 tiden dro Ståle hjem, vi satt på weeds og sovnet nok litt etterpå.







Torsdagen- Små drakk og kjørte tur. Ble en snar tur til Halden men dro fort hjem igjen. Vi endte til slutt hjemme hos meg, hvor vi hadde med oss kebab pizza fra campino og så på Csi Miami, ble sent denne kvelden å, Ståle, Pat og Caroline, dro vel i 3 tiden. Men koselig dag var det.




Fredag- Våknet sent for første gang i ferien, ble kylling filet biter, ris og bearnaise saus med pita brød til frokost/middag. Arneberg kom kjørte en liten tur , for så å drapå besøk til Silje og Tor. Koset oss masse, var hjemme i ett tiden, da tok vi kvelds, jeg stekte panne kaker og så så vipå Csi.




Lørdagen- Jeg og Robin slappet av så på tv. Ble hentet av Arneberg i 4, 5 tiden. Dro og kjøpte oss kebab fra det nye kebab stedet på navestad, den er faktisk god. Smaker ikke slik krydder kake som det gjør mange andre steder. Så kjørte de meg til Aliza hvor jeg var et par timer. Etter det tok vi turen til Silje og Tor så film og snakket osv.


Søndag- Spiste god frokost,dro vi tilbake til Robin, lagde oss noe middag slappet av så film, å surfet litt på nett.
hha jeg ser dopa ut eller noe!


Mandag- Ble hentet av mamma i 2, 3 tiden. Vi dro til svergie, jeg fikk meg en ny bh og to string av mamma pluss av jeg kjøpte meg en bh og en sjokolade selv. Som jeg elsker undertøy, blir så glad når jeg kjøper det. Undertøy sitter liksom alltid fint det, når du finner det rette hvertfall. etter svergie dro vi og spiste på den indiske resturanten som har kommet i byen for en stund, har spist der 2 ganger før. Og de har virkelig god mat og rimelig pris der. I dag bestilite vo desserter og jeg likte to av de, den tredje var mere kvalmende. I 8 tiden ble jeg hentet av Aliza, hvor vi og noen til så film hos henne.









Ingen kommentarer: