søndag 26. april 2009

Helgen's hendelser.

De nye innkjøpene for helgen.
leopprad topp/kjole h&m
påfugel kjole h&m(litt usikker egentlig den er liksom litt stygg fin, hva synes du?)
string h&m




Fredagen- Jeg tok en tur til fredriksatd møtte noen venninner, og handlet meg litt nytt til kle skapet. Så dro jeg til Robin, vi var hjemme slappet av så på film og lage oss noe god mat med Pat.


De minste vår rullene jeg har sett noen gang!

Prøvd ut det nye bade karet våret for første gang, men vel ble fort kjedelig, så dusjen er fortsatt favoritt


Lørdagen- Var sammens med Ståle, kjøre tur, de var og lekte på en slikens stor huske, og så tok vi en tur ti Ståle, der var Thea å. Så ble det hjem i to tiden, se film og legge seg.
WOK, nam.


Robin bleket håret til pat, han vil ha halve håret blondt.
Vi spiste is, på kjøre turen, iiii de griset med isen, jeg måtte le og ta bilde.

Søndag- Dro på lekeland, med Ramona søstra til Pat, Arneberg, Robin og Pat lekte seg litt, dro på Mc donalds så spiste de. Dro hjem i halv åtte tiden, ok jeg meg mat, og dusjet. Så når jeg kom ut spurte brått mamma og Tom om vi skulle lage hjemme laga pizza, så da blir det vel det til kvelds.


Pat sitt hår etter blekingen, to ganger, vel dette sier seg selv, fra svart til blondt er en prosess, nå er det en overgang fra gulerot og gult! Pati ved lekeland/eventyrland inngangen Så på film natt til søndag, den var bra, er verdt en titt.

1 kommentar:

Shelly sa...

Så den filmen på kino, den var bra! :) liker slikt jeg.

Takk for det du !
Samme til deg :)
Jeg skal jobbe i en classy resturang på holmen, begynner i oppvask så vidt jeg vet, men er flotte folk, og en helt nydelig resturang! :)