mandag 20. april 2009

Lørdag/Søndag

Lørdag- jeg og Robin 1 1/2 år.
Var med ståle og Thea, mens han øvde med bandet. Så lagde vi taco og så film på kvelden.

Søndag- spiste brownie jeg lagde til han, den ble desverre godt stekt, jeg var stresset og forsinket, Var med Ståle, Arneberg, Madde, Pat kjøpte piza på pizzaboy, kjemp god, så kjøpe vi sunday is.. sov hos gutten så på kongen av queens.

Vi prøvde ut kylling kjøtt deigen og jeg må si den funket bra og smakte godt!

skjorte og kort til gutten.


Nam jeg liker bare et halvt eller ett egg så holder det for meg, men om jeg elsker svensk melke sjokolade, men ikke nok med det, nå har de fått den med smash biter i og!!
så filmer, og begge var faktisk bra, i filmen speak er det hu hovedskuespillerinnen fra twiglight.
trutt munn og søt øya han er vakker.
kaka ble veldig godt stekt:/
på morran etter ble dt taco salat

Nam som jeg spiste meg ihjel den kvelden/natta.

Ingen kommentarer: