mandag 27. april 2009

A New dress.

Nam jeg spiste hjemme laga pizza til lunsj, for det var så mye igjen siden jeg ikke orket mer en en i går kveld.
HUff tenk vi hadde heldags prøve, tentamen i tysk i dag. Å jeg må bare si at jeg blir over lykkelig om jeg står,men vil ikke ha noe forventninger pga jeg suger i ysk og blir bare utrolig skuffet om jeg ikke får til. Så ja dette får bare tiden vise.

hmm ellers var i moss i dag, med Mia og Malin hyggelig og se de igjen!. Kjøpte meg en kjole på gina tricot, ola kjole, jeg er litt skeptisk men ja den er jo liksom så søt å hmm..

så kjøpte jeg en liten gave il Ramona søstra til Pat hu fyller nemmelig 10 år i morgen, så har jeg kjøpt inn bryllups gaven til mamma og Tom men hva det er for bli en hemmelighet enda..

1 kommentar:

Kristine sa...

Åh jeg vil også ha hjemmelaget pizza til lunch <3 DIGG!