torsdag 2. april 2009

Flotte dager.

I går hadde jeg kun en time på skolen, påske frokost med rundstykker, egge hakk og sjokolade kake. Var kjempe kost. Ferdig på skolen slik tolv, dro til fredrikstad, handlet meg kjole. Møtte Robin dro og kjøpte is. Så i salongen kuret håret, ette rdet dro vi og leide filmer,sex drive-helt ok, the women-dårlig/lang tråki/kjedelig, og en komedie take me to prison eller noe husker ikke,hm fant ikke på google men den var faktisk morsom. så dro vi hjem til meg og så på de og lagde mat. Kjempe kost dag.


Jada kjempe bild-bolle skinn og ser dopa ut




I dag gikk skole dagen nokså fort egentlig sluttet en halv time før, jobbet. Møtte michelle dro til brg amfi tittet. Kjøpte meg en ny bokse på bik bok. Dro og møtte Robin hos Mørken gutten fylte på stjerna si i dag noe han skulle gjort for lengst så tattoverte han noe nytt på armen og en guitar.
Nesten like de jeg kjøpte for litt men disse er lyse



Leide meg filmer i sta, nettopp dusjet og skal se wrong turn 2 og spise kvelds mens jeg se rpå den og legge meg.

1 kommentar:

Annette sa...

så fin blogg :-) du og robin er søte sammen!