onsdag 29. juli 2009

Panikk Onsdag.


Meg og Ina, bildet ble tatt av Ina på søndagen i bilen på vei til Svergie og nå stjelte jeg det.

Vel i dag på jobben var det så travel at jeg ikke fikk tatt meg så mye som en slurk vann før nærmere halv tre. Og en stund hadde vi ikke nok sitte plasser. Det gikk med tre store brød, vanligvis går det ett? Så jeg ble nødt til å dra i butikken og kjøpe et brød der som vi måtte bruke resten av dagen.Outfit, bkse h&m, sko all stars, genser vero morda, pung bianco, jakke risø


Dagens lusj ny stekt brød/skalk med ost og paprika, og en liten skvett mocca frappe.

Vel fem på halv seks, lukket jeg døren og låsta, da var jeg endelig ferdig,. Så møtte jeg pappa på mix hvor vi leide hver vår film, jeg leide just because I said so, den var morsom , søt og ja bra, og den bør ses! Så den med Ina som kom hit i åtte tiden.

Så fikk pappa kvittering, bevis på at jeg har hatt slikens kurs (som jeg hadde før jul men har vært treg på å fikse L) SÅ da kan jeg kanksje begynne og lære kjøre til ken, blir spennende, og SKUMMELT.

Ellers har jeg hatt en fin dag, og dagens middag ble hjemme laga pizza det var nam.

Ingen kommentarer: