torsdag 26. mars 2009

Fremdeles syk.

til gutten h&m herre/ungdom
min den er søt, knapper fra herre/ungdom h&m
grått, svart skjerf wedins, svarte votter wedins, string h&m
gjort på fem små stuer. Litt penere på ekte for da ser man at det glittrer osv i lyset.



I dag har jeg vært hos legen, fått resept til smerte stillende og p-piller, og sjekket den lille kulen på halsen, var ikke noe farlig i og med at en var helt lik fra jeg først la merke til at jeg hadde vondt.

Så fikk jeg kjøpt meg p-piller i dag og fylt på buss kortet mitt.

Dro på jobb vasket i ca to timer. Deretter tok jeg truen til frisør salongen kuret og vasket hret. Møtte Malin i byen halv fem, dro p H&m, kjøpte meg en grå hettegenser/jakke, to string og en hettejakke til Robin i by gave. Så dro vi hjem til meg , spiste og snkket så film- lystløgneren. Gammel film med Jim Carrey helt grei.

Eter at Malin hadde dratt gjorde jeg lekser, leverte nosrk stil, dusjet og tok ansikts maske.

Nå skal jeg straks spise kvels min yndlings frokost blanding for så et eple til filmen love and other disasters , blir spennende og se om den er bra.

I går var jeg frresten og tok fortpleie på fem små stuer, og fransk pedikyr med dekor. Det ble kjempe søtt.

Ellers er jeg fremdeles syk og går på litt smerte stillende nå og da, snyte papir og nese spray. Hoste saft tar jeg til og med, men kun i nød, det smaker herk!

2 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Herlig innkjøp ^^

Off, det er synd på oss begge to, søta.
Nå sitter jeg her å ser på Paradise, jeg har visst blitt bitt av basillen :P hehe.

Fy, jeg er så lei av å ikke ha stemme. Selvom det bare er 2 dager nå. Det høres ut som om jeg er i stemmeskiftet lissom, når jeg snakker XD Ganske irriterende.

<3

Lise Lotte sa...

hehe ^^ Liker ullsokker selv, bruker bare det nå som det er vinter :)
Så mange fine bilder? :P Kjenner folk på media vettu ;););) hehehehe :D