mandag 9. mars 2009

just another MONDAY.

I dag har jeg har jeg spist masse god mat, først stekt egg til frokost, rund stykker på skolen, halv pakke nudler etter skolen, og hjemmelagde kjøtt kaker til middag-kvelds.
Frokost balandingen- beste!
rundstykker, ikke på smurt enda men.
egg, frokosten!
Ble ikke bilder av middagen da men..

Var hos Thea noen timer i dag, det var kost, er ikke så ofte vi får vært sammen. Men har det kjempe kos de gangene vi er det. Etter det dro jeg hjem, spsite og dusjet. Så var det en ovveraskelse i trappen til meg når jeg åpnet døren, jeg hadde fått pakke av mamma og Tom.
  • To slike for å hende i taket, å ha te-lys i (lilla, ser blå ut på bilde)
  • en slikens hvit med krystall perler på, for å ha te-lys inni
  • rosa blomst i lilla vase(kjempe søt)





Ellers skal jeg se en film tenkte jeg, dusinet fult sett den flere ganger før men den er jo litt morro.

Ingen kommentarer: