søndag 8. mars 2009

My life would suck without you guy's.


Tok ikke noe bilde sammen denne dagen, så ble et vi tok i desember.
Fredag: Kjøpte blomst til mamma, en lilje og slike brude slør rundt, bare fordi hu er den hu er. Etter det dro jeg og Michelle dro til moss, påmosse proten, tittet, handlet. Jeg endte opp med to svarte kjoler og øredubber. Så dro vi tilbake til sarp, på indisk resturant i byen, de har kjempe god mat der! Jeg spiste rs, kylling og nan brød. Hu spsite biff snadder, pepper saus og chips. Så leide vi to filmer. Dro til hu og så de.



Måtte ha en liten lunsj i moss, ble brått sultne og da var det en 3,4 timer til vi hadde tenkt å dra på resturant.
Slike frø på den indiske resturanten man kan ta etter maten, er bra for ånden, fordøyelsen. Michelle smakte og det var en svartes ettersmak sa hu.

Nan brød det er så synnsykt godt, jeg elsker det!

Slik alle får før maten, etter min smak synes jeg ikek det var noe godt. Men hver sin smak.

Søte jenta mi!


Lørdag: Møtte Aliza i frisør salongen til mamma. Vi vasket og kuret håret. Så sminket vi oss. Lakkerte neglene. Hu rettet håret, jeg krøllet det. Så tok vi turen for å spise, da ble det mat på brasseri 74, en resturant midt i gå gata i sarpsborg. De har masse go mat der. Etter maten dro vi å leide film pursuit of hapiness, Med Will Smith, åh den filmen er så fin! Så drakk vi te og koset oss. Kl 17 ble jeg hentet av pappa, han kjørte meg til Robin, ble film og så lagde Britt hamburger og chips til oss på kvelden.

Aliza drikker te, og så hadde moren hennes to fugler, de maset og snakket under filmen.










Søndag:
Robin og jeg våknet faktisk ikke før i ett tiden. Deilig og endelig sovet lenge, noe jeg ikek har fått til på lenge av en eller annen merkelig grunn. Så ble det noen filmer osv. Middag i dag ble hjemmelaget lapskaus, den var kjempe god. Ble hentet i ni tiden. Tok meg en dusj og kuret håret når jeg kom hjem, og halv ti kom Aliza, ble dte te og kvelds mat. Nå ser vi film og skal snart legge oss.

Noen andre som har hatt en fin helg? Hva har du Gjort?





Ingen kommentarer: