søndag 29. mars 2009

Helgen's hendelser.


Hmm skulle ta et bilde av meg å gutten, blitsen og alt kom for fort, og bilde ble vel ja slik! Hmm jaja bedre lykke neste gang.

Denne helgen ha vært en koselig, slapp av helg med kjæresten.

Fredagen: slappet av, spiste og så på weeds. Vi har sett hele første og andre sesong, begynte på tredje. søndag.

Gutten søte i seng g jeg som knipser vilt med kamera.

Lørdagen: Slappet av, dusjet,dro i butiken handlet, spiste kylling klubbe rog vinger, loff, og potet salat på kvelden, leide filmer fucking teens, og the tattoist. Fucking teens har jeg sett før helt ok, oh den tattoist var faktisk bra, er så mye dårlige skrekk filmer for tiden er jo full produksjon av de nå virker det som så. Men ja den er hvert å se egentlig, er liksom ikke dårlig eller kjempe bra.
Så kom michelle og de og hentet oss senere på kvelden så tok vi oss en liten kjøre tur og snakket litt..


haha, forje helg sa han til ei venninne på festen at han sang i kirke koret, nå lever han opp til det, hevrtfall på bilde. hehe

Søndagen: slappet av så på weeds, s litt utover fant vi ut av det faktisk var i dag vi skulle skru kl en time frem, godt jeg fant ut av det ellers hadde jeg kommet for sent på skolen i morgen. Gutten lagde hjemme laga pizza, å den var kjempe god! Michelle og Emil kom innom en tur, snakket litt osv..Litt senere kom Ståle tok vi oss en kjøre tur, leverte filmer og s dro vi på mc donalds s kjøpte Pat en is til oss alle.
Så ble jeg kjørt hjem i ni tiden, har n dusjet og pusset tenner osv, å skal øve litt på media fremføring jeg har i morgen. Så blir det å se ferdig filmen jeg så her om dagen og rett og slett ta kvelden.
nam hjemmelaga pizza, av gutten.


Hatt en fin helg? Gjort noe spennende?

Ingen kommentarer: