tirsdag 24. mars 2009

Lei av å være syk!

Går mye i nese spray og smerte stillende, jeg vil ha tilbake en nese man kan puste med. Et hode uten dunkin, en hals som er som den skal og kroppen i vanelig temp.

Åh lei av å være syk, vært syk helt siden rett etter vinterferien, kanskje hatt to-fire dager hvor jeg har vært frisk, sp syk igjen. Vel vel, bestilite lege time i dag, fik en time allerede på torsdagen kvart over tolv.

Skjekke en liten kul jeg har på halsen, synes ikke men jeg kjenner den, å den er vond, så skjekke for sikkerhet skyld. Så da blir det å skjekke halsen å tilfelle det er noe. Hmm..

Ønske liste
akkuratt nå
  • bli frisk
  • påske
  • sommer
  • fint vær
  • bra karakterer
  • ligge i guttens armer

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

Vettuhva, jeg vil bli frisk jeg også. Jeg har ikke stemme :(