søndag 22. mars 2009

Dagene som har gått.

Torsdagen: På torsdagen dro man på jobb etter skolen, vasket, støv suget osv. SÅ dro jeg hjem dusjet og pakket og dro til Aliza. Vi så på film pg koset oss, spsite kveld. Jeg fikk låne slik 9 filmer og en serie- csi miami.

Fredagen
: Etter skolen støv sugde jeg heel huset, ryddet, vasket bade og tok inn/ut av oppvask maskinen. Så dusjet jeg osv. Slik syv kom gutten min. Da lagde vi taco og så film og koset oss. Hmm så på masken og white chicks. Den er så synnsykt morsom spesielt når de prøver klær! sett den slik hm 5, 6 ganger. sovnet nokså tidlig.

Lørdagen: Våkent så film You got served sett den før å men synes den er bra. Så vpknet gutten en stund etter meg, da så vi på las vegas baby, fikk ikke sette den ferdig men det vi så var morsomt, så får se den ferdig senere. Ble hentet av Hanne kl to, da dro vi til østfold hallen for å kjøpe gave til tom. Så ble vi kjørt til hafslund, slapp oss av på rema, slik at vi fikk kjøpt potet gull og drikke til vi skulle til michelle halv seks. Dro til michelle drakk og koset oss, så tok vi en tur på en fest i rakkestad, vi fant ut at den ikke var spesielt bra. De bruke røyk maskin der, hørte kun på trance og techno de musikk typene jeg vrikelig ikek liker. Og ei loka kjerring kom inn på kjøkkenet hele tiden og sa vi måtte passe oss for glass biter på gulvet! Når vi så ned var det løk biter, ikke glass. SÅ vi dro derfra kke lenge etterpå. Så tok vi turen hjem til gutten, så film og la oss.

Søndagen: Ble hentet av Ståle kl tre hos Robin, han kjørte Robin og Pat til tog stasjonen, de skulle til moss og spille med noen folk. Så kjørte han meg hjem. Jeg lagde ferdig kortet til Tom, dusjet og fisket meg. Kl seks kom folk vi spiste snitter og kaker SLik i syv tiden hjalp søstra til Tom meg med en norsk stil jeg skal levere innen fredag. Jeg fikk gjort en del og er ca halvveis. Noe jeg er fornøyd med. Holdt på til slik halv ni. Å da kom Aliza, vi spiste kvelds mat og så film.

Hva har du gjort i helgen?

Ingen kommentarer: