torsdag 5. mars 2009

Å du tok hjertet mitt med storm, Og nå har du det!

Du var den jeg hadde kanskje mist ventet skulle kapre det. For jeg var vel egentlig litt redd for det fremmede, det jeg ikke enda hadde opplevd, eller trodde jeg var klar til å oppleve. Men det var du, det ble du, det er du.

Du er den som får meg til å smile. Du er den som får meg til å le. Du er den som gjør dagen min bedre, og som bare ved noen få bevegelser, blikk kan få det til å gå sommerfugler gjennom hele kroppen min.

Dine ord, klistrer seg til hode mitt som om de var selv-limte frimerker som var klare til å bli klisteret på med en gang du tar av plastiken. Du ved å kun være deg selv er nok for meg. Fordi du i deg selv er spesiell og flott.

Du betyr så mye for meg du, jeg kunne på ingen måte tenke meg å ikke ha det vi har. For det vi har er helt klart noe. Noe som jeg ikke vil miste. Noe som jeg elsker. Å noe som er blitt en del av hjertet mitt og hele meg.

Du er i tankene mine hele tiden, ingenting kan føre deg vekk derfra. Du er min, jeg er din. Å slik blir det til det tiden vil vise. Jeg elsker deg, av hele mitt hjerte.

Du er fantastisk, bare så du vet det.

3 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Herlig skrevet .

Julie Kristine sa...

har bare smakt cappuccino jeg ;-o men nå er jeg drukket meg kvalm på det, ufff! hahah :-p

jeg har forresten spørrerunde på bloggen min nå :-)

Lena. sa...

Toppen/kjolen er fra vero moda. Den er så deilig å gå med, har blitt helt hekta jeg ;) Hehe