mandag 16. mars 2009

Flytting+burstdag+svergie

Fredag: Bestod av å hjelpe gutten min, pat og søstra hans å pakke. De skulle flytte. Så ble mye pakking, spiste vi kebab på et bytt sted som har åpnet på bede, den var faktisk god, å jeg er en pyse til å smake på nye kebaber. Så ble det film og legge seg i tolv tiden. Sto opp igjen halv åtte og pakket.

Lørdagen: Pakking og styring, avsluttet med mc donalds mat og filmer.
Gutten satt og lekte med en slikens gammel dags visp og han er bare super-søt

Søndag: Jeg ble hentet ti på ett,Robin ble igjen hjemme for å pakke ut osv. Jeg dro til søskenbarnet mitt, hu fylte 7 år(elelr egentlig i dag). Så spiste vi snitter jeg spiste tre men tok bare bilde av den ene, og kaker da! senere slik i fem tiden ble jeg hentet av Emil og michelle, vi dro og hentet Robin dro til Nordby. Kjøpte røyk til mamma, tyggis, tittet litt her og der. Så bestemte vi oss for å dra på burger king, da ble det mat, jeg kjøpte bare en chees burger siden jeg ikke var spesielt sulten pga maten tidligere. Dro hjem leide filmer, den ene sovnet jeg til og husker ikke hva heter, men det var noe jackass lignende. Den andre het pinapple express og var morsom. (brått glemt navnet hans)Han som spiller den derre pappa gutten i sider man var med og i denne filmen var han jo ordnetlig kjekk, det må jeg si det er gutten som kler skjegg stubber, noe jeg til vanelig ikek liker, på med det håret ble han pen. Hmm utrolig hva hår gjør. Men hvertfall filmen var bra, lei den!
My great great boyfriend<3
se den!








Ingen kommentarer: