torsdag 12. mars 2009

huff. Er vel egentlig blitt avhengig av nese sprayen for å kunne puste!

Ja i dag har jeg da ufattelig vondt i magen, skole dagen var kjemoe lang og de 4 tabelettene jeg begrenset meg til hjalp ikek stort! Etter skolen dro jeg på jobb, slapp heldigvis å vakse gulvene i gangen, stuen, kjøkkenet så ble bare å støv suge hele leiligheten. Vaske bade gulvet. Tørke støv. Vaske kjøkkenet og bade.

Når jeg kom hjem støv suget jeg hele dette huset, vasket gulvene på bade og sørket støv og vasket dusjen,do osv. Så da slipper jeg hvertfall vaske her hjemme i morgen. Lagde meg bare en big one pizza i dag, sliten så orket ikek mye styr.

Håper den siste tabeletten jeg tok for litt, vil fungere snart. Nettopp kommet ut av dusjen. Å skriver da blogg, tenkte å pakke sekken til i morgen og finne frem klær. Så skal jeg øve på tysk prøven jeg har i morgen, jeg bare ja vil gjøre det ok, da blir jeg så glad om jeg får så lite som en to'er. Åh at tysk skal være så uforstålig er kjipt!

Vel etter prøve lesing blir det jo bare å legge seg da. Jeg sitter her fremdeles å snufser og er syk, å er vel egentlig blitt avhengig av nese sprayen for å kunne puste!

Hmm.. ser frem til helg, en dag igjen nå!

Ingen kommentarer: