mandag 30. mars 2009

hmm..

kjøpte meg hot pants, noe jeg egentlig aldri bruker, men denne var bare søt.

pysjen ( av en eller annen grunn snur noen av bildene seg selvom jeg har vridd de rikitg vei.)

vel i dag etter skolen dro jeg og vasket, fikk lønn, ble 950 for tre uker å det er helt ok. Litt ekstra hvertfall.. Etter vaskingen dro jeg og leide filmer what a girl want, og baby mama, den er ny den andre er gammel og tror jeg har sett den før, men hva gjør vel det. Som sagt jeg elsker jo filmer.



Har nettopp dusjet og spist mat, kjøtt suppe. Skal legge inn bilder av undertøyet jeg kjøpte i sta og pysjen jeg fikk av mamma før helgen, den var litt søt se. Selvom jeg egentlig ikke bruker pysj har jeg den faktisk på meg nå.

Skal se filmene så lese over historie fremføringen min i morgen og sove.

hmm.. noen som gleder seg til påske ferien?

Ingen kommentarer: