tirsdag 10. mars 2009

The glass that rips your words apart





Vel dette er da det jeg hadde på meg i dag. Ellers har Aliza vært her et par timer, jeg har dusjet og sminket meg, pakket. Å nå snart skal jeg fikse håret mitt. Før pappa kommer. Da tenkte jeg å dra en tur ned på el kjøp se på den lille rosa pc'en jeg skal kjøpe meg, for der tror jeg de har den med 160GB der jeg egentlig skal kjøpe koster den i tillegg 1000 kr mer og jeg får bare 120GB. Hmm. Så blir det å leie filmer, å dra til Robin kjære.

Noen som skal noe hyggelig eller kanskje noe morro ?

vel ellers er jeg da fremdeles syk, å nå er jeg lei! Skulle ønske det var en nese spray eller ett elelr annet som kunne slå igjenom denne infulensaen. Er så lei nå, snufset og hostet og vært dårlig i en uke. Vil ha friskheten min tilbake!

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

Rosa pc? Lite kult da :D jeg vil også ha rosa pc ^^