mandag 16. mars 2009

Uflaks?



I dag sov jeg hos Robin, siden det er nytt sted, ante jeg ikke helt sikkert når bussen gikk. Ringte Gitte for å hørte, hu sa bussen gikk halv åtte. Jeg sto ute i 50 kalde minutter jeg var blå og holdt på å fryse ihjel, bussen kom selvsagt ikek, men heldigvis kom en buss 08.20 men uansett da var jeg allerede en time forsinket til skolen og is-frossen.

Etter skolen dro jeg på jobb,vasket osv. I butikken kjøpte fløte for mamma, så hjem. Dusjet og spiste middag, mat-pai. Fy flate det er godt! Jeg elsker det.

Nå har jeg nettopp lagt ut et innlegg fra helgen under. Og tenkte lese den siste siden i hos og fil boken til prøven på torsdagen. Så hente meg noe kvelds mat og sette på en film!

Hmm mye skole saker for tiden, tiden går sakte, men flyr sammtidig . Altså bare litt igjen til påske, 3 uker på skolen!

Ingen kommentarer: