onsdag 11. mars 2009

Noen ganger vet jeg verken hva jeg skal si eller tro.

Vet du, det er noe jeg vil si, noe jeg lurer på. Bare tanken på det gjlr at det strømmer ën 10 forskjerllige følelser gjennom hode og ikke mist kroppen min. Jeg vil spørre deg, men tanken på at du vil tro jeg ikke tror deg, eller beskylder deg for noe gjør at jeg lar vær. Men i det siste bare gnager det mer og mer på meg, å jeg begynner å lure på om jeg bare skal ta det opp. Få spurt om det jeg lurer på få noen konkrete svar for en gang skyld, å så glemme alt og gå videre.

For ved å bli ferdig med det, er det også lettere og få det bedre. Tror i hvertfall jeg. De spm som er jo bare ting jeg vil ha svar på, det betyr ikke at jeg er mindre glad i deg, eller har kalde føtter.

hmm. jeg skal, skal ikke, jeg skal, skal ikke, jeg skal..

Ingen kommentarer: