torsdag 5. mars 2009

Mitt nye rom og stue.

Vel det er ikke helt 100% ferdig, angler en del små ting. og gangen min må fremdeles pusses opp og males. Men ja legger ut åssen det ser ut til nå for de som er nyskjerrige.


Budda lampe, blir mer lilla når lyse tennes.
Bok hylle- skal males hvit etterhvert, puter, lamper og små ting. Bilder.
For å ha gym klær i.
Slikt sommertøy, eller kjoler jeg ikke bruker ofte er her, pen kjoler henger i skapet til mamma og sko og pen sko er nede i gangen.

Kles skapet hvor jeg har klær jeg bruker til dagelig, de jeg liker best, kjoler, skjørt, bukser osv

klokken med alt det rare i alt fra smykker til øredubber, ringer osv. Resten av slike små ting har jeg i esker i kles skapet.
varme ovnen og klokken min
indiska


skinn puffen og puter fra indiska
puter fra kid
indiska


stuen min, skinn sofa'er, hvitt bord fra bo hus, teppe ikea, skinn puff, puter fra kid og indiska ++

øverste del av gang, komode, to par av skoene mine de jeg ikek bruker så ofte. Speil, å små pynt, å ta bilde av hele gangen var ikek vits den er ikke ferdig oppusett eller noe


hmm resten av parfymen står på bade, og sminket er gjemt i skuffen på sminke bordet og i vesken min.
sminke bordet, litt små rot med ledningene fra hår føner og rette tang men men. Min rosa krøll tang vet jeg ikke helt hvor er for øyeblikket, men ett sted i huset.

senga+nattbord, nye dobbel dyne
surround anlegget jeg fikk av tante, elkser det, fire høytalere rundt i rommet og en ved tv-en flott lyd!

Noen av filmene, Litt tomt nå. Lånt bort 20 stk eller fler og så ligger det vel en 15 stk nede?

2 kommentarer:

Martine Andersen sa...

leonore, digger rommet ditt!!!

Sillie-Therese sa...

så drit fint du har det! Me want!

<3