tirsdag 20. januar 2009

Balle snusk!


I dag var det nok en kjedelig dag på skolen, med bare unnødvendige ting, lærte ikke noe nytt, å gikk til bussen etter skolen uten noe nytt og spennende tilsatt til min så kalte hjerne.

Etter skolen tok jeg bussen til Robin, han kom hjem en time etter at jeg kom. Så på episoder med Kongen av queens, og sex og singelliv, nå har vi bare en cd igjen i sesong to. Å noe spinsing og tulling. Tok bussen hjem kvart på ni.

SÅ ble det pizza fra tanken, pizza'n der er egentlig kjempe god. Noen som har smakt den?

Ja ellers står da frustrerte fruer fortur om noen min. Så tenkte jeg pusse tenner osv å ta turen opp i sengen sette på dusinet fult, koselig film. Åsså fortsette med scrapple book'en.

Ellers synes jeg været egentlig er helt ille, masse slaps, og regn og dritt. Man blir kliss våt i beina, bilene spruter, bussene bruker lengre tid enn vanelig og håret blir helt ille. Håper dermed på bedre vær de neste dagene fremover. Kanskje jeg brude danse soldansen? Brått har jeg jo lykken medmeg!

1 kommentar:

Annette123 sa...

Hei :) Angrer innimellom men er ikke misfornøyd med brunt hår egentlig!