mandag 19. januar 2009

Ny header- av Lise , Bobby!


Lise, Bobby har nok en gang vært så snill og laget ny header til meg, å ja vist er hu flink, meget flink! Å jeg må bare si hjertelig takk for at du i det hele tatt gidder! Lise du er ikke bare søt, du er meget snill også^^

Den første hu lagde til meg.


Den andre, nye!

I dag fikk jeg endelig byttet den J Lo body lotion jeg fikk til jul, jeg begynne rå nyse av lukten. Så da kunne jeg like godt bytte den inn, fikk til gode lapp å det er vel ok, den kostet mer enn jeg forventet også, så nå har jeg 250kr i gode på cubus. Tenkte handle meg en slik lyse rosa loreâl rush min er desverre tom, så har jeg vel en 100 lapp igjen etter den som jeg burker på ett elelr annet.

Møtte Robin i fredikstad,. så tok vi bussen til borg amfi, kjøpte blekemiddel til håret hans på streets of london, han skal nå få brunt hår. Så dro vi i butikken handlet mat osv. Dro hjem, så på flere episoder med kongen av queens og sex og singel liv sesong 2. Spiste og koset oss..

Nå sitter jeg da hjemme og blogger, tenkte hoppe i dusjen snart. Så skal jeg opp se ferdig en film jeg har ventet alt for lenge med å se nemmelig switch,begynte se den i går. Noen som har sett den? Hva synes du? Brått var det mange kjente skuespillere med, elelrslike jeg vet om, gleder meg tilå se den ferdig. Så skal jeg begynne på scrapple bokken jeg kjøpte her om dagen å. Den må være ferig til torsdagen for da fylelr han jo år.