søndag 18. januar 2009

Helgens koselige hendelser.


Hahah søte gutten på morran, jeg har vært så snill at jeg har tatt på barbie trekk på dynen hans, han er så søt der han ligger!!

Fredag: På fredag tok jeg, Robin, Michelle og Emil turen til Oslo. Endte med at Robin kjøpte mest av oss alle!! Jeg kjøpte med et lyse rosa undertøy, en bh, to string. En ny ola bukse fra gina tricot, å en svart slik kjole/genser som er sånn under rumpa og stor under armene, Så handlet jeg vans sko og neff lue i bursdags gave til gutten, å en scrapple bokk så skal jeg fikse noen andre saker også. SÅ kjøpte jeg og Robin gave til mamma på soape butikken i Oslo. Handlet for nesten 400 kr. Så da må hu vel bli fornøyd meddette bade skummet hu ønsket seg. Så spiste man på mc donalds. Bestemte oss for å ta ti bussen hjem, Michelle og Emil skulel ta toget. Så når jeg og Robin kom til bussen Så gikk det brått ikke noen ti buss, ikek noe før elve, vi løpte bort til toget hadde slik 7 min på oss, å vi trodde vi rakk det, vi var der gikk mot døren så begynte toget å gå!! Så ja vi var ikek hjemme før halv ett eller litt senere. Tok oss en dusj og så på heros.




Lørdag: Så ferdig heros, dusjet og fikset oss, spiste frokost. Begynte å se på sex og singel liv. Så ble vi hentet av Emil og Michelle dro til stor byen, øst fold hallen og borg og tittet. Michelle kjøpte seg ugg's. Så dro vi hjem til Michelle spiste raco og så film. Kom hjem i halv elve tiden for Emil skulle på kino med noen kompiser. Robin kjøpte med godis, Snacks til meg og han når vi var i butikken, SÅ ble det å se på sex og singel liv igjen. Sovnet vel etter noen timer.

Søndag: slappet av å så ferdig sesong en i sex og singel liv, begynte på sesong 2. Så lagdevi oss frokost-egge hakk osv i halv tre tiden. dusjet og fikset seg. Han ble hentet 5, halv seks. Så dro jeg og mamma og Tom på middag hos wenche i 7 tiden, spiste kylling filet , chips og bearne. Lånte med meg åtte filmer hjem. Pretty woman, down with love, dusinet fult, i now pronounce you chuck & larry,ace ventura, switch,perfect stranger, vill mark. Sett alle unntat switch og down with love før da men synes det er morro å se filmer om igjen jeg.

Jaja, nå begynner en ny uke. Ingen prøver denne uken som jeg vet om hvertfall! Så ja skal bli godt.

Noen som skal noe spennende denne uken?

3 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Jeg elsker sex and the city!

Lise Lotte sa...

Nå har jeg nettopp laget header til deg :) Vet ikke hva du syns selv, men har nettopp sendt den på mail til deg. Siden vet jo ikke når vi er pålogga samtidig neste gang ;) Så hvis den ikke faller i smak så si ifra så prøver jeg på nytt :)

Ine Therese sa...

Høres koslig ut ! og robin er skikkert sykt fornøyd med dynetrekk valget tenker jeg :- D hahah<3