torsdag 15. januar 2009

Shopping+ Middags tips?


Your simply amazing<3

I dag har jeg handlet meg ny jakke, svart som er litt varmere enn de jeg har , uten om vinter jakken da. Så handlet jeg meg under tøy, ikke sett for handlet meg bh og slik som passer til trusen jeg kjøpte og en truse som passet til bh'en jeg kjøpte i dag forje uke. Alttid godt og få handlet litt, og spesilet undertøy! Jeg elsker undertøy.




Ellers fikk jeg tilbake hisotroie og filosofi prøvene mine den ene jeg hadde forje uke og den andre jeg hadde på mandag fikk 3- for de fleste ville kanskej ikek dte vært bra, men har vært veldig mye i det siste, prøver og flytting å synes i tillegg ikke faget er så altfor lett så jeg synes det var helt ok.

Så skaljeg da snart hoppe i dusjen, lage noe mat,men vet ikke hva har gått opplitt for ideer. Noen som har noen middags tips å komme med? Jeg liker så og si alt. Den mat momsen jeg er. Eneste man kommer pånå er vel at jeg ikke liker sau og lam og ikke er spesielt begeistret for kokt fisk.





Så skal jeg da også sette meg og lese på prøve, har norsk prøve i morgen, hadde sosilogi og sosialantropologi prøven min i sta tror den gikk bra, å krysser fingrene for det.

Så er det prison break i kveld, har ikke fått med meg hva som egentlig har skjedd på den nye sesongen, så ja men må prøve å få sett.


Blir mat på en slik ny indisk resturang i dag! Nam men ja blir likevel glad for middags tips! Så kom gjerne med noen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, takk :D Jeg har vel et middagstips jaa.. tomatsuppe !
hvordan man lager den helt fra bunnene av gidder jeg ikke å skrive her, men skriver det i min blogg senere :)
Here it goes; Lag tomatsuppe fra pose, veldig enkelt, men bruk vann i stedet for melk (på noen poser står det at du skal bruke melk.) BRUK VANN.
Kan være godt med pølse eller lignende oppi suppa, det putter du isåfall i helt til slutt.
Kok pasta samtidig(skruer, sånne "bånd," makaroni.. ett fett), som du har i suppa når du serverer. kan pynte med litt knallgrønn basilikum på toppen. MMM digg :D håper du liker tomatsuppe :)

Andrea Eline sa...

fått meg ny blogg Leo, add!

Middagstipset mitt kommer nok noe sent, aner jeg. Men, hvis du er gla i trønder sodd - så er jo det noe å tenke på te neste helg! Enkelt og greit :)

Lise Lotte sa...

Herlig innkjøp, og bra middagstips ^^
Nå fikk jeg lyst på mat også, jeg som egentlig er mett :O men men.
Jo, husk å sender bilder så skal jeg se hva jeg skal få til ang header :)
Sånn, før jeg glemmer det (A)<3