tirsdag 13. januar 2009

Nye møbler,interiør og klær.


Guttepus hadde brått tatt ett bilde med tlf min, å aww se på han! Han er hel skjønn<3

I går etter skolen dro jeg og mamma til nordby for å titte på indiska. Fant meg ikke noe særlig egentlig jeg er jo så sær elelr ja jeg vet hav jeg vil ha og ikke ha! Så til slutt ble det til at jeg fant to puter hvite med noe sølv på, et lilla fat for å ha lys på, kjøpte to lilla runde lys og en slik rund glass ting for å ha te-lys i. Så kjøpte jeg slike for å ha te-lys i i lilla for å hende i taket.

Litt førpå dagen kjøpte jeg meg en lilla/svart cadigan fra h&m og en hvit stroppløs BH fra lindex med sløyfe!! Jeg liker sløyfer, de er søte.

Så fikk jeg ett nytt stue bord av mamma her om dagen fra skeidar, det var hvitt og fint. Så fikk man noen nye tepper i tilleg, slipper det å være så ille kaldt på gulvet.

Tok noen bilder av det jeg kjøpte men de ble ikke ille bra, pga lys og mobil camera.





Åsså fikk jeg leid hero sesong 2 den er fremdeles bra, men hang ikke helt med på førsten for det har liksom brått skjedd så mye som vi ike får se. Har sett en 6, 7 episoder. Så blir vel å se ferdig til helgen med gutten.



Dro til han i går etter svergie og sov over så tilbake i dag, så vi så noen episoder i gårog i dag. Men ja anbefaler serien enda, som sagt ikke dårlig så langt.

Jeg har hatt en prøve allerede denne uken og to til står for tur, mye prøver og dritt i det siste, jeg leser meg nesten i hjel og skriver masse gjør jeg å! Skal bli så godt med helg, jeg er lei all denne øvingen.

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

Herlig innkjøp søta ^^ <3