torsdag 29. januar 2009

Magen romler i ett, å alt man kan gjøre er å spise.


Fikk ny jakke i går, den er vindtett og vanntett noe som er sjekt sånn som været er nå for tiden, også er den hvit og lilla. Lilla er virkelig en flott farge!

Ja som alltid er jeg skrubb sulten, å rene mat momsen. Spiste potetmos og kjøtt deig i amtfri på skolen. Når jeg kom hjem tok jeg med en sjokolade bolle, men en ny variant! Var slik caramel sjokolade elelr noe, den var god, men vanelig sjokolade bolle er fremdeles min favoritt! Nå står middagen i ovnene, eller litt av den. Chips, løvstek og bearnaise saus blir det i dag. Å jeg gleder meg til den er ferdig.



Nå sitter jeg i sofaen og erger meg over at brått alle kanalene våre har forsvunnet denne dritt boksen er ikke noe jeg ville anbefalt om jeg jobbet i slike tv-butikker. Men men, jeg har hvertfall musikekn og glede meg med. Hører nå på nevershoutnever, han har søte sanger.

Big city dreams

Etterpå blir det da å lese, å skrive litt til tysk prøven i morgen, for ja jeg vil stå, tysk er noe som er helt uforstålig for meg, jeg kan ikek skjønne ett kvekk, å når jeg leser er det liksom ikke noen sammenheng bare enkelt ord. Men er jolov å håpe! Så skal jeg støv suge huset og vaske badet. Å ta meg en lang, varm dusj.

Tenkte ålegge meg tidlig i dag, med en film.

Så erdet snart helg jeg gleder meg, nå er det bare to uker igjen på skolen så er det vinterferie!! SYKT , men tiden går fort, å jeg må bare smile ved tanken.

3 kommentarer:

sandramarie sa...

Stilig jakke! :D

Anonym sa...

Hehe takk :D
Fet jakke daa, det må jeg si :)
Og så håper jeg at vi ses i byen snart eller noe, for jeg er ute litt om dagen . Shopaholic ;p

Anonym sa...

Hehe okei, så kos da :D Skal på vors i kveld jeg. Blir koselig å endelig se alle vennene jeg ikke har sett på mange uker, igjen :)