onsdag 14. januar 2009

nedtur vi har ikke tvnorge.


Ja en ny dag med nye utfordringer?

Jeg tror været ute begynne rå bli en smule mildere, men det er fremdeles kaldt ute. Å ikke snakk om at det er glatt, sklir nesten vegge mellom. I dag består dagen av å så og si være hjemme og lese på prøve. I morgen skal jeg ha sosilogi og sosialantropologi prøve krysser fingrene for at den går bra. I morgen må jeg lese op norsk prøven jeg har på fredagen, noe som er dritt. Er så lei prøver nå hatt overflom av det disse to uken e etetr ferien. På fredagen åker turen til oslo<3 Med gutten min, Michelel og Emil gleder meg masse det blir nok kjempe kost!

Gledet meg til ugly betty i dag, men så kom jeg brått på at vi ikke har tvnorge siden de folkene ikke har vært her og fikset enda. NEDTUR!

Møblerte og ryddet og fikset litt i stua og på rommet mitt i sta, deilig og endelig komme litt ro og fått fikset ting etter flyttingen.


SYnes denne sangen e rlitt fin så ja legger den ut. Er the almost med say it sooner.

2 kommentarer:

Julie Kristine sa...

tusen takk :D

Lise Lotte sa...

ÅH, jeg fikk ikke med meg ugly betty :O
Joda, kan sikkert prøve å lage en ;) Som sist, bare å sende bilder. Men, vet ikke om når jeg får tid, så hvis du bare sender meg bilder så gjør jeg det fortest mulig. Er så mye som skjer om dagen med skole, og kjøring, og alt mulig føler jeg XD men ja, bare send ^^<3