søndag 11. januar 2009

Helgens hendelser.


Fått helt dilla på sangen den er fin! Avenged sevenfold- a little piece of heaven.

Fredag: Robin kom tilmeg i seks tiden, så dro vi og spiste biff snadder og dessert på herys. Etter det kom Michelle og Emil til meg, vi dro i butikken handlet godis og så film love guru synes ikke den var så morsom som jeg trodde så ble litt skuffet egentlig. Etter den filmen bestemte vi oss for å leie en film til da leide vi step up 2 den var bra, så den kan jeg anbefale. Etter filmen dro Emil og de. Så så vi en film til eller to slike action/thriller saker husker ikek hva de heter, å jeg halv sov under de å så ikke så mye å si om de.


Lørdag: Jeg og Robin slappet av så på noen filmer. Så fikset vi oss. Ståle å Pat kom en tur, vi dro en tur til Stopp for å titte litt i butikkene. Så ble mat butikken neste stopp jeg og Robin handlet oss taco og godis for kvelden. Leide ny film semi-pro den varhelt ok, men ikke så morsom som jeg trodde. Etter det satt man på en film mamma og Tom kjøpte for litt Waz som var ganske bra. Så ble det noe snacks og milkshake. Milkshake er nam.



Søndag: slappet av og koset oss med film som man hadde liggende, break-up, the longest yard, the perfect catch, månedens ansatt og mat kylling strimmler kips og bear naise saus. Robin ble hentet i halv ni tiden. Nå sitter jeg her og gruer meg litt til historie og filosofi prøven i morgen, så tenkte å lese til slik elve , halv tolv, begynne straks. Ønsk meg lykke til!






Andre som har hatt en fin helg?

Ingen kommentarer: