onsdag 28. januar 2009

Når tiden går fort, å man mister tiden man en gang hadde med den som alltid var der.

God morgen alle sammen.
I dag skal jeg være med Malin, en som var en av mine nærmeste før.

Nå har vi blitt mer og mer avglemte. Sist vi så hverandre var før juleferien, i en times tid for å utveksle jule gaver. Det er en lang tid for oss, hvertfall for meg. Jeg var jo vant til å se deg, flere ganger i uken , i hvertfall en. Vi snakket hverdag. Nå er vi kommet til et punkt hvor vi ser hverandre anhver mnd? Hvor vi kanskje snakker en gang i uken, eller hver andre uke? Kanskje er litt av grunnen at før trengte vi begge en der, en som man kunne snakke med, en som alltid var der. Å tok deg for den du er. Det gjorde du virkelig! Du var den jeg kunne stole på, snakke med å den som tok meg for den jeg var. Du var en stor del av livet mitt da. Nå har vi begge kaskje blitt litt byttet ut, av de kjærestene vi nå har. Nå er de der for oss, å de som betyr hele verden for oss. Men du? La oss ikke glemme hverandre, for selvom jeg kanskje ikke sier det så mye, selvom vi ikke møttes så ofte lengre og forteller hva som har skjedd, hva vi tenker på eller om det har skjedd noe nytt i hverdagen våres. Tenker jeg fremdeles på deg, jeg bryr meg å. Jeg er fremdeles like gald i deg som det jeg var da, å ja jeg savner deg til tider. For vi har jo hatt alle stundene liksom, du vet så altfor mye om meg. Å kaskje jeg vet litt mer om deg enn andre også? Men du.. Jeg vil ikke miste kontakten med en person som deg. Derfor skal jeg prøve å ta insjativet mer, så ikke du heller glemmer meg og de tidene vi tilbrakte og delte!

Etter man har tilbrakt tid med Malin, tar jeg bussen til Robin.
Ellers gleder man seg til vinterferie, og litt tid vekk fra skolen.

Ingen kommentarer: