mandag 5. januar 2009

Et nytt år, nye muligheter? Helgen's hendelser, og slutt på ferien.


Ja så er helgen her, å ferien er snart over. For de fleste av oss begynner skolen igjen på tirsdag. Skal bli rart å begynne på skolen igjen, spesielt når du skal ha prøve andre dag. Så skal begynne å lese i kveld(mandag). Det skal også bli veldig rart å sove alene i kveld,i og med at jeg har vært med Robin 16, 17 dager<3 Noe som har vært noen flotte dager.
1 jan:Slappet bare av på Torsdag 1 januar. Var sliten etter dagen før. Men spiste middag med mange fra familen til Robin, siden søsken barnet eller noe hadde burstdag var det middag og kaker.

Senere på kvelden begynte jeg å føle meg dårlig, varm, kvalm, vondt i hode, halsen og diverse, men hva er det vel ikke noen ibux osv kan kurrere. Det eneste triste er at dt tar så himla lang tid før de faktisk begynner å virke. Men når de virker er det fantastisk hvordan de kan få en person til å føle seg frisk som en fisk! Vi så på filmer å slappet av, var ikek stort mer jeg orket den dagen.

Fredag 1 jan: Jeg følte meg fremdeles ikke noe særlig, men heldig var jeg som hadde gutten min sammens med meg, bare slappet av og så filmer, var i butikken og handlet mat og godis. Men jeg var jo ikke i form så da ble det heller ikke noe godis på meg den dagen. På kvelden gikk Victoria's secret fashions show 2008 på tv3, der var det mye fint, og spesielt undertøy. Tenk og eie et slik et undertøy. Åh jeg virkelig elsker undertøy!<3

Lørdag 3 jan: Slappet av, fremdelse i dårlig form.På kvelden bestilte jeg og Robin oss pizza , så på pirates of the carrabien, jeg følte meg fremdeles ikke noe særlig så ble det til at vi slappet av, men det er det som er så fint, så lenge jeg er med han er det ikke nøye hva vi gjør! Bare vi er sammen! Å brått bestemte Robin seg for at han ville omøblere, noe han egentlig gjør ganske ofte. Så slik tolv tiden eller noe da begynte vi å omøblere, tv og senger og stoler og alt mulig rart, var ferdig litt over to. Da var vi begge slitene og det ble film og soving.

Søndag 4 jan: Var jeg endelig frisk igjen, kun litt rusten i halsen. Noe som var en lettelse siden vi hadde tenkt til å finne på noe. På dagen så vi på Gossip girl sesong 2, Robin kjære har lastet ned hele sesong to. Etter litt dusjet vi åsså kom Michelle og Emil og hentet oss. Vi dro på sefa og spilte bowling. Robin tulling som sa han sugde i bowling, viste seg å være veldig flink og vant med en hel masse poeng på siste runde. Jeg var faktisk ikek så dårlig som jeg huset heller og tapte hvertfall ikke på siste runde, for det gjord Emil. Etter bowling så dro vi på mix og leide en skrekk film. Så dro vi til Michelel å så film og snakket, husker ikke hva filmen heter, men den var uansett ikke noe å anbefale. Etter filmen var kl i halv tolv tiden, Emil kjørte oss hjem. Når vi kom hjem lagde vi oss toast og satt på gossip girl og koste oss.

Mandag 5 januar:
Våknet sent for en forandring, har våknet så og si tidlig hver dag i ferien, så var godt å sove litt lenge, men kanskje ikke så rart når man ikek sovnet før i 3, 4 tiden. Når vi våknet spilte Robin litt gitar og vi lå i sengen å så på gossip gril. Så gikk Robin å lagde middag til oss etter en stund. Ble hentet i syv tiden , så da skilte vi lag, noe som i utgangspunktet ikke var noe koselig, å rart siden jeg har vært med han alle dagene i ferien unatt jul aften. Å vi fikk heller ikke settt ferdig den siste episode i gossip. Så den får jeg vel se til helgen. Når jeg kom hjem dusjet jeg og spiste, og skrev notater til historie og filosofi prøven til onsdagen.

Tirsdag 6 januar:
Ferien er slutt, og skolen begynner igjen. I natt sov man heller ikek noe særlig, naboene holdt fult liv i ett tiden, å kl 4 våknet jeg brått, å Robin var ikke der. To timer senere skulle jeg jo opp for å dra på skolen. Nå sitter jeg å har media, å egentlig bare venter på at skole dagen skal bli ferdig, noe som egentlig ikke er noen grunn. For i dag skal jeg jo bare lese på prøve. Så blir en kjedelig dag i dag!

Men ellers kommer det snart noen bilder fra ferien, så fort jeg får lagt de inn. Fremdeles null nett hjemme. Men ting begynner hvertfall komme i orden etter all flyttingen.

Noen som har gitt seg selv noen nyttårs forsett til dette ny året?

Ingen kommentarer: